söndag 7 december 2008

blog-utmärkelse!

Av min vän Marie fick jag denna award -- TUSEN TACK! Vad kul :)

Det jag (och den som får awarden av mig) nu "måste" göra är följande:

1. Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

**********************************************************

Jag väljer att ge awarden vidare till följande bloggar (utan inbördes ordning):

1) Rullstolsmorsan (vet inte om man får ge tillbaka till den man fått av, men jag VILL). Marie kämpar på med familj, hem och barn samtidigt som hon är funktionshindrad sedan yngste sonens födelse. Vi får på ett intimt och känslomässigt sätt följa hennes tankar i vardagen, både i diktform och "vanlig" text.
2) Mellisplace en härlig blogg om vardagens olika händelser, i smått och stort, under och över. Mellisplace har till och med vunnit ett mycket fint och ärofyllt pris! Lite av inspirationskälla.
3) Rallykantorn - en "gammal" kantorspluggkompis vars blogg jag tittar in på då och då. Roligt att läsa om livet som kantor och ensam mamma. Heja Erika!
4) NadiaHill en kollega (som iofs numera är fd sådan.) Flink med saxen, och fyller snart "icke-tonåring!" Grattis Nadia!
5) Bylunds Blog också en "gammal" skolkompis från Mellanselstiden. Trevligt följa en musikers vardag.
6) Kafferepet är en nyfunnen blog för min del. Också en kollega som ligger bakom den. Och VISST vill vi väl ha sju sorters kakor till kaffet?!

(avvaktar med nr 7, kommer inte på nån såhär på rak arm...)

1 kommentar:

Erika, Rallykantor sa...

Hahaha!! Du var seriös med utmärkelsen, vad kul!!! Hoppas advent får vara mer mys än stress för dig!

Kramis