onsdag 31 december 2008

nyårsmirakeltur

2008 läggs snart till handlingarna, men det betyder inte att det faller i glömska.
Tvärtom.
Trots ett rätt omtumlande år finns många minnen,
minnen som ligger som bomull och värmer runt hjärtat

Jag känner glädje och tacksamhet för det som varit,
för min familj
för mina vänner
för mina kollegor (som också är mina vänner)

Nu börjar ett nytt år ~2009~
nya möjligheter
nya möten
nya avslut

Det kommer att bli ett underbart år
det är jag säker på
Bra avslut på det gamla året
bra början på det nya

* N Y Å R S M I R A K E L T U R *

Stor *KRAM* och önskan
om en riktigt GOD FORTSÄTTNING
till er alla
från mig!

(och eftersom inte alla kan ta del av kramen "på riktigt"
kanske ni känner den astrala varianten som kommer flygande...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad finbt sagt! Verkligen ett fint Nyårstal! Hurra! Hurra! Hurra!
Öh, öh, öh... har den äran! Nej! Nej! Dumsnut...
Öh, nej, det blev fel... *fnissar*.
Hoppas att du får ett underbart år, med nya möjligheter och en nystart på allt du vill ha en nystart på och en fortsättning på allt som är bra i livet.
Stor kram!
Hälsa din familj!
Kram/Marie